Mi presentación/ My presentation (Español/Inglés - Spanish/English)

Elchin

Mi presentación/ My presentation (Español/Inglés - Spanish/English)

Mensajepor Elchin » Dom Oct 09, 2016 7:25 pm

ENGLISH.

Good day for everyone:

My imposed name is Daniel, I live in Southamerica, Argentina particulary, and I am 35 years old.

As you all, I came to the forum because this was the way it had to be, and for sure i know that I will find here the answers i was looking. Nothing better than to consult the equals.

I could say that I am not a "normal" person, but that remains already clear, after all, what´s is normal?.

I will tell you very briefly some facts about me in order to soon as possible recognize and meet the Mentors of diverse Classes.

I was abandoned at birth, I never met my "biological" parents (hence genetically I do not know my origins), and as a newborn baby I spent 3 years in comma in a Hospital for being, clearly at the edge of the death. I did not eat, could not breathe and several things more. Today I have 1,75 and weigh 95 kilograms, it would be accurate to say that i´ve become a Power and Mighty Adult and with a marked tendency to watch and protect myself and groups. In fact, paradoxically my corporal development was growing of a way that allowed me and it allows me, to generate certain "dissuasion" without involving merely a physicall contact.

I have concrete and abstract skills but even with those gifts, i´ve to admit that i´ll be needing to clarify certain doubts that I have about their purpose.

Clearly I do not feel part of what is called "Humanity" and particularly in this cycle, I am particularly isolated of the contact with big masses of the people for feeling uncomfortable and bother. I do not understand, I never did, the familiar bonds (although I had descent), I am never politically correct (which in this Planet generates adversaries, who really have me careless, they are slaves of the paradigms), I do not understand the massive meetings, and i am sure that the Human beings are slightly, very delicate and basic in its majority.

I am interested in the Planet, but perhaps not as everybody (some for sure will understands me), I consider it to be a beautiful place but that certainly would be better if it is left alone.

I know for a fact that while you read this, some of you will feel identified and I wait, do not hesitate to share it with me, to ask me about anything like that and I promise to answer as soon as possible.

I hope that nobody felt that i was being insensitive or offensive with my prágmatism, but finally, what´s the use of lie?.

The Way of Life is towards another side. . .

Thousand things occur to me to share with you and I hope that we could do it.

Anyway, I stand up and to the Order for what you could inquirir or need.

"Veritas 3t Virtus Super Omnia"

.:

PS. : I can speak English and Italian in case of being necessary.

ESPAÑOL:

Muy buenas para todos:

Mi nombre impuesto es Daniel , vivo en Sudámerica, Argentina y tengo aparentemente 35 años.

Como todos, llego al foro porque así tenía que ser y sé que encontraré aquí las respuestas que tanto buscaba. Nada mejor que consultar a los semejantes.

Podría decir que no soy una persona "normal" , pero eso ya queda claro, después de todo que es lo normal, cierto?.

Les contaré muy brevemente carácterísticas sobre mí porque me encantaría reconocer y conocer a los Mentores de diversas Clases.

Fui abandonado de pequeño, no conocí nunca a mis padres "biológicos" ( por ende geneticamente desconozco mi procedencia), y de recién nacido pasé 3 años en coma en un Hospital por encontrarme, claramente al borde de la muerte. No comía, no podía respirar y varias cosas más. Hoy tengo 1,75 y peso 95 kilogramos, soy lo que diríamos un Adulto Potente y con una tendencia marcada a la defensa personal y grupal. De hecho, paradojicamente mi desarrollo corporal fue gestandose de un modo que me permitió y me permite, generar cierta "disuasión" sin involucrar lo meramente físico.

Tengo habilidades concretas y abstractas pero así y todo, reconozco estar necesitando aclarar confusiones que tengo muy personales sobre la finalidad de las mísmas.

Claramente no me siento parte de lo que sería mal llamada "Humanidad" y particularmente en este ciclo, me encuentro particularmente aislado del contacto con grandes masas de gente por sentirme incómodo y molesto. No entiendo, jamás lo hice, los lazos familiares (si bien tuve descendencia), no soy políticamente correcto jamás ( lo cuál en este Planeta genera adversarios, que realmente me tienen sin cuidado, son esclavos de los paradigmas), no entiendo las reuniones masivas, y estoy convencido de que el Humano es algo muy delicado y básico en su gran mayoría.

Me interesa el Planeta, pero quizás no como a todos (seguro alguno me comprenda), lo considero un lugar hermoso pero que ciertamente estaría mejor sólo.

Sé que del otro lado, mientras leen esto algunos se sentirán identificados y espero, no duden en compartirlo conmigo, en preguntarme lo que sea y prometo responder lo antes posible.

Espero nadie se sienta ofendido por mi prágmatismo un toque insensible , pero al fin de cuentas, para qué mentir? El sentido de la vida es hacia el otro lado...

Se me ocurren mil cosas para compartir con ustedes y espero podamos hacerlo.

En fin, es todo cuanto, me pongo en Pie y al Orden para lo que puedan inquirir o necesitar.

"Veritas 3t Virtus Super Omnia"
.:

PS.: Puedo hablar Inglés e Italiano en caso de ser necesario.

Volver a “Preséntate Aquí”